Categories
Anamnees KÄTEHOOLDUS TEEMA 5 - KLIENDIKONSULTATSIOON

Anamnees

Konsultatsioon sisaldab järgmist:

  • Küünenahkade olukord – kas need on kuivad, tihedad või pragunenud või on need pehmed ja elastsed.
  • Küüned – kas need on tugevad või nõrgad, rabedad või ketendavad? Kas nad on värvunud või plekilised? Mis kujuga need on – kandilised, ümmargused, ovaalsed? Kas nad on pikad või lühikesed? Kas neid näritakse?
  • Käte nahk- kas nahk on kuiv, kare või lõhenenud või on see pehme ja sile? Kas värv  on ühtlane? Kas on põletiku või infektsiooni tunnuseid?

Pärast kliendi käenaha, küünte ja küünenaha hindamise läbimist on soovitatav koostada  kliendile hooldusplaan ja leppida kokku oodatav tulemus. Näiteks juhul, kui kliendi küünenahk, küüned ja käenahk on kuivad, võite soovitada tal tulla parafiinhooldusesse 1x nädalas 5 nädala jooksul. Hiljem juba tulla 1x kuus, et tulemust säilitada.

Hooldusplaan peaks hõlmama järgmist:

1. Selgitus:

  • mis on seotud maniküüri hooldusega
  • kui kaua protseduur aega võtab
  • hoolduse oodatavad eelised ja tulemused
  • asjakohased koduhoolduse nõuanded

2. Olulised on kõik küsimused, et tagada kliendi mõistmine

3. Kliendi nõustamine pärast maniküüri protseduuri

Pärast hooldust peab  küsima kliendilt tagasisidet teostatud hoolduse kohta. Kas klient jäi rahule? Peab selgitama, mis on hoolduse tulemus tulevaste hooldusmeetodite puhul, milliseid tooteid ja miks kasutasite ja mida soovitate koduhoolduseks.

Tehnoloogia kasutamine oma ettevõttes.

Kliendikirjed on konfidentsiaalsed. Need võidakse täita käsitsi või elektrooniliselt. Neid võib füüsiliselt hoida kapis või elektrooniliselt andmebaasis. Kui kasutate andmebaasi, on hea mõte omada varusüsteemi juhuks, kui andmed kaovad. Võib kasutada oma mobiiltelefoni klientide telefoninumbrite ja e-posti aadresside salvestamiseks, et klientidega hõlpsalt suhelda.

Edukas äri sõltub suhtlemisest oma klientidega:

  • teavitades neid eripakkumistest, tuletades meelde nende kohtumisi, teavitades neid, kui teil on hädaolukord ja peate aja tühistama või uuesti broneerima.

Kliendid hindavad seda tüüpi suhtlust lisaks teie teadmistele ja oskustele.