Selles teemas arutame, kuidas kliendiga enne hooldust, hoolduse ajal ja pärast seda rääkida. Oluline on pakkuda kliendile turvalist ja professionaalset salongikülastust. Kliendid maksavad hoolduste eest, seega peab iluteenindaja kliendid end mugavalt, lõdvestunult ja hinnatuna tundma panema.
Kehakeele ja silmadega suheldes näitame või väljendame oma emotsioone. Seda nimetatakse mitteverbaalseks suhtlemiseks. See, kuidas klienditeenindaja välja näeb ja kliendi ees käitub, on väga oluline.
Verbaalne suhtlus on see, kui räägite otse teise inimesega näost näkku või telefoni teel. Seejuures on tähtis, mida kliendile ütlete ja kuidas te seda ütlete.
Selles teemas on kaks osa:
1. mis on tõhus suhtlus?
2. kliendikonsultatsioon
Õpiväljundid
Teema lõpuks oskad:
- kirjeldada suhtlusviise
- tuvastada kliendiga suhtlemise toiminguid ja keelde
- viia läbi kliendikonsultatsiooni kliendi vajaduste väljaselgitamiseks
- salvestada klienditeavet kliendikaardile
Õpiaeg – teema läbimine võtab tõenäoliselt 1-2 tundi aega.