Teemat läbides saite teada kommunikatsiooni põhielementidest ja nende mõjudest kliendisuhtlusele. Põhielemendid olid:
- pöörata tähelepanu sellele, mida klient räägib
- silmsideme loomine: vaadake inimestele otsa kui nendega suhtlete
- küsimuste esitamine
- kuulamine: kuulake kaks korda rohkem kui räägite
- reageerimine: teadmine millal vastata ja mida öelda
Neid põhimõtteid rakendades avastate, et need:
- toovad ettevõttele edu
- vähendavad pingevõimalusi
- sulgevad eelduste lüngad
- soodustavad häid inimestevahelisi suhteid
- võimaldavad inimestel või rühmadel tõhusalt tegutseda
Õppisite ka kahte suhtlusviisi. Verbaalne kommunikatsioon on oma ideede väljendamine kirjalike või suuliste sõnade kasutamise teel. Mitteverbaalne suhtlus viitab kehakeelele ja hõlmab žeste, näoilmete väljendust ja kehahoiakut.
Kasulik on meelde jätta suhtlemise põhireeglid, tegevused ja keelud. Peamine on tähelepanelik kuulamine ja teadmine, millal rääkida ja millal vaikida. Vältida tuleb vaidlusi, hinnangute andmist ja järelduste tegemist kui klient alles räägib.
Teema hõlmas ka kliendi konsulteerimist ja registreerimist. Konsultatsioon toimub hoolduse vajalikkuse ja kliendi soovide väljaselgitamiseks. Hinnatakse käenaha, küünte ja küünenahkade seisundit ning tuvastatakse vastunäidustused hooldusele.
Enne konsultatsiooni läbiviimist peab registreerima kliendi andmed, näiteks nime, aadressi, kontaktandmed ja kõik haigusseisundid, mis võivad mõjutada naha ja küünte tervist. Seda teavet tuleb käsitleda konfidentsiaalsena. Samuti õppisid hooldusplaani koostamise vajalikkusest. See tegevus võimaldab kliendile selgitada, kuidas te maniküüri protseduuri teostate, miks olete teinud just sellised valikud, milliseid tooteid kasutate ja millal on kliendil soovitav tulla järelhooldusesse.